19 de set. 2010

jo no vull sentir-me sol

Ara que la nit ja no és  fosca
I el dia es fa curt,
i em sento més fort.
Ara que no sé pair els meus versos.
Jo no vull sentir-me sol.
Ara que la intensitat dels somnis
reconeix el meu batec
i el pensament m’interroga
sobre el que avui hauré de fer.
Ara que la tristor i l’alegria
la mentida i el perdó,
la seguretat i el dubte
s’aferren  a contracor.
Jo no vull sentir-me sol
Ara que les idees brollen
amb fermesa i convicció.
Ara que em tornen les forces
els projectes i les pors.
Jo no vull sentir-me sol.
Ara que la pluja cau  fina
Sobre el passat,
sobre el cor.
Ara que estimo l’espera
i gaudeixo de l’amor.
Jo no vull sentir-me sol.
Ara que les passes són  lentes
I contemplo el meu entorn
Ara que entenc les paraules
Les mirades, l’horitzó.
Ara que no cerco en vells poemes
la resposta a allò que sóc
Jo no vull sentir-me sol